Followers

half of freedom

hai semuaa :))
okay, tengok tajuk pun da tahu,
aku saaangat gembira sebab
i've got my half of freedom today !
maksudnya ?
tadi, last test dan last class untuk sem ini !
hahahaha gilaa lah, memang seronok.

dengan ini saia mahu mengucapkan

TAHNIAH kepada semua student degree civil di sini
dan semestinya diri saia sendiri kerana :
masih hidup dengan warasnya hingga ke hari in
i
selepas melalui minggu minggu akhir lecture

yang hyper-mencabar fizikal, mental dan emosi kita semua !

okay mungkin agak keterlaluan seronok aku ni HAHA
tapi alhamdulillah, aku berjaya menghadapi pelbagai dugaan
yang hadir sepanjang sem ini dan mengekalkan kewarasan otak.


mukaa sengal kerana terlalu seronok ;)

bagi meraikan 'kemenangan' ini,
aku and my ladies ke Tesco sebaik sahaja habis test tadi.
jalan jalan jalan, pergi ke Jusco pulaa.
actually aku mahu beli cardigan yg aku nampak hari tu.
saangat cantik, dan berwarnaa ungu :)
tapi malangnya, ianya sudah tiadaa wuwuwuwuw ;(((

ta mengapa lah wea, ta dapat cardigan,
aku g masuk saloon lak potong rambut HAHA.
actually ta lah potong banyak sangat,
just potong bahagian depan dan trim sajaa.
sayang pula bila dah berambut panjang ni
sebab rambut aku memang susah na panjang.

then sebelum balik kolej,
pergi lepak sekejap di Perda makan donut HAHA.
makan jeh tao nyaa.

okay sekarang mahu main The Sims2 puas puas puas !
dont disturb okayy ;)

to him ;
cantik juga kalau kaw jadi perempuan.

semuaa maknyah jelous nanti haha.


byebye :)

No comments: