Followers

Kick-Ass

hai semuaa :))
semalam kan date dengan mr z !
eh, salah, it's not a date, but hangout. hehe.
kami ditemani oleh azwan dan tikaseri bagi menceriakan suasana ;)

okay semalam di Jusco,
plan mahu tengok wayang.
tapi disebabkan dua orang lelaki ini saangat mengada,
proses pembelian tiket tu jadi agak lambat.
last last decide mahu tengok cerita Kick-Ass kul 8 malam.


sementara menunggu,
singgah KFC dulu mengisi perut.
tapi aku ngan tika ta makan pun.
eh, ta jugak, sebab ada tumpang ayam mr z. HAHA.
*tu la, siapa suruh pelawa, aku dah la ta malu hehe.*

then selepas sembahyang maghrib,
masuk lah wayang berbekalkan sebungkus popcorn.
masuk jea, duduk di seat mana mana sebab ta full pun.
tapi memang kelakar lah masa dalam wayang.
seronok ta mr z dapat mandi popcorn ? HAHAHA.
haishh korang nii, makanan di wat nya mandikan orang hehe.

okay, cerita pasal movie Kick-Ass tu pulak.

well, it was totally suck sebab ianya ganas yg terlampau
dan babak *** pun tidak dicensored.
aku mang da tutup tutup mata lah kan.
plus mahu muntah jugak menonton cerita tuu.
*memang da dasar taley tengok darah*
tapi mr z disebelah bahagiaaa jea aku tengok ouh haha ;)

habis sahaja Kick-Ass,
kami pun balik lahh.
rasyaik menjemput tika di Jusco,
dan aku pun memfollow sajaa lah diorang HAHA.
tape laa, dapat balik and chocolate shake di McD FREE ! ;)

sampai di kolej pukul 11 malam.

kaki melecet teruk *sebab pakai kasut baru haha*
mang berkaki ayam lah aku semalam na balik kolej hehe.


walaupun kaki sakit, tetap boleh posing ;)

agak menyesal sebab tidak berphotoshoot dengan mr z.
lain kali lah yea, kaw da janji kann ? ;))

dats all, hahaha :)
*senyum senyummm~*

No comments: