Followers

kilogram

hai semua :)
feels like blogging
sebab da tiada apa yang boleh aku buat.
hari ni first day tiada class.
damn boring.
maybe sebab dah biasa
ditimbuni dengan assignment yg banyak.
bila da tiada semua tu,
jadi macam lost pula di dunia sendiri.

hari ni melayan The Sims,
korean movie yang dah ditonton,
dan facebook. *urgh*

hey hey, na tahu ta,
berat aku naik 1 kg lagi.
dan total nya 42 kg.
apa dah jadi ni ? aku terlebey makan kah ?
aku terlebey tidur kah ? aku terlebey gelak kah ?
mana boleh naik sampai 2 kg dalam seminggu ?
ianya menakutkan, hmm.


suka gambar ni.
seronok bergambar dengan orang cantik,
sebab aku rasa kecantikan dea membuatkan aku turut kelihatan cantik.
itu fakta okay, kalau ta percaya, cubalah. :)
*aku yakin fara dah kembang sekarang haha*

rasa rindu pula kat family,
rindu kat besties aku yang gilaa ; aizee dan kya,
rindu kat semua ex-boyfie aku,
dan semestinya rindu kat dea :)

to him : goodluck for tonight dear, ;))

No comments: