Followers

malam minggu

hai semua :)
okay, mahu cerita pasal malam semalam.
semalam kan malam minggu.
yeah, aku ta pena hadapi malam minggu
yg saangat bosan seperti malam semalam.

selepas isyak, aku jadi baik SEKEJAP ;)
tengok tengok soalan past year programming.
tapi kejap je lah, ta sampai pun 2 jam HAHA.
lepas tu, ke hulu ke hilir pergi toilet, bilik fara, dan bilik sendiri.
kadang kadang rasa mahu melompat sajaa ke luar tingkap.
mesti best kan ? *apekahh ?*

then, aku capai phone, belek contacts.
mahu cari nama sesiapa yang ley aku call
untuk hilangkan bosan serta membatakkan diri sebab ada banyak kredit ;pp
tapi kan kan, wargghh !!

1- emak :
ta angkat, maybe dah tidur sebab time tu dah kul 11.30 malam :(

2- dieba :
masuk voicemailbox, aku ingat kan dea balik rumah minggu ni so aku try and error je lah HAHA :(

3- adli :
lama gila tunggu, skali bila dea angkat, suara taley blah. *sorry dek sbb kacau kaw tidur :(*

4- faiz :
"aku nga lepak nii" okay sumpa bising dan dea letak phone dengan tibatiba :(

5- alep :
"kak, alep nga tengok wayang nii" okayy fine ! :(

6- cuib :
aku text dea dulu sebelum call. "i bz, kul 1 kot baru free". okay NVM. :(

dah dah malas na mencuba lagi.
aku nga baik na call korang, korang wat cmni kat aku. :((

aku da bengang, dok depan lappy, cucuk broadband, on facebook.
nampak nama sorang ni, tekan wat IM.
"baik kaw sembang ngan aku, aku bosan gila skg nii"
dan terima kasih sebab sudi layan aku sampai pukul 3 pagi.
serta membuatkan perut aku masuk angin sebab terlebey gelak.
hahahaha ;D

kenapa lah aku ta cari kaw dulu semalam kan ?
:)

bahagia ? mungkin :D

No comments: