Followers

niat

hai semua :)
wahh sangat lama aku menyepi dalam bidang blogging ni.

maaf yea, busy sangat serious ta tipu punyaa.

aku baru sajaa balik dari belajar motor.

tinggal lagi 2 sesi then habis laa haha.

tapi bawak motor still tunggang langgang ;)


hey korang tahu ta,

semalam aku tersangat happy
sampai dah terjadi agak hyper active.

kenapa ? hahahaha lawak lah.

saia ber 3g dengan dea semalam.
hehehe terubat rindu :)

*gatal gatal*

okay sekarang aku na cerita

tentang perjalanan hidup aku minggu ni.

sangat full dengan test dan presentation course project.

tapi alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar :)

dan sekarang tinggal lagi 1 test, 1 assignment dan 1 lagi course project.

akan aku hadapi dengan tabah haha.


ramai yang tanya study week nanti aku balik ke ta.

jawapannya adalah ; TIDAK.
mengapa ?

ketiadaan duit, wahahahaha ;DD

lagipun biar lah aku study bersungguh sungguh di sini.

ahha jangan na patahkan niat suci aku.
sekeh sorang sorang karang, HAHA.

dah la wea,
nanti bila da dapat half of freedom minggu depan,

aku berblogging lagi :)



gambar terbaru :)
adakah aku suda membesar ?
yang pasti berat aku da naik 1 kg hari tu.


minggu depan last lecture week !!

final is coming ;)

10april2010

No comments: