Followers

study week

hai semua :)
okay, hari ni first day study week.
tapi satu hape pun ta start lagii.
wahhh kenapa aku menjadi pemalas dalam sekelip mata ?
*still tana ngaku yg aku ni mang pemalas ;)*

pagi tadi pergi belajar motor,
macam biasa.
alhamdulillah, da bertambah mahir heh heh.
minggu depan ada ujian kelayakan pula.
harap harap ianya berjalan lancar :)

tadi kan kan,
aku tidur tao lepas zohor.
aku mimpi family aku datang sini jumpa aku.
ditambah lagi ngan csen aku, naim.
wahhh rasa mahu balik ! ;(

sekarang tengah serabut pasal rumah sewa.
kan sem depan pindah main campus.
rasa da malas na duduk kolej, sangat membosankan.
so ingat na cari rumah sewa, tapi macam ta cukup ahli lak.
biar lah, final dulu baru fikir ;)

ahha, goodluck untuk semua student UiTM seMalaysia.
buat sehabis baik ;))

No comments: