Followers

Batu Feringghi

hai semua :)
ketika ini, aku sudah pun berada di Damansara.
hahahaha best jeh dapat balik rumah :D

selepas exam geology ahad lepas,
malamnya family aku amek aku kat kolej.
angkut semua barang masuk kereta.
fuhh nasib baik muat ouh hahaha.
tade la banyak sangat barang aku rupanya.
dan malam tu juga makcik aku bawak pergi makan mee udang.
wea sumpah, SEDAP GILAAAA ! :DD

keesokannya, seperti yang dirancang,
kami sekeluarga pergi ke seberang penang.
berguide kan sepupu aku, kitorg pun pergi ke Batu Feringghi.



na la tengok laut sebelum meninggalkan tempat ni.
nanti kat selangor bukan ada laut yang best pon.





da puas menangkap gambar,
pergi ke Padang Kota lak mengisi perut.
best jeh makan ABC ngan pasembor kat situ ahaha.

petangnya, kami sekeluarga pun pulang ke Damansara.
ahha, cuti aku sudah bermula !
happy holiday untuk semua student uitm !

fara asma mira ain fatin nad, aku da rindu korang da ni.
wuwuwuwu :(

ohh ya, untuk melihat lebih banyak gambar masa di Batu Feringghi,
pergi jalan jalan kat photoblog aku yah :)

No comments: