Followers

Bil

Hai semua :)
Sudah lama ta update blog.
Mesti korang semua tertunggu-tunggu post baru aku kan ?
Hahahahaha *perasan*

Okay maaflah.
Agak lama aku meninggalkan bidang blogging dan facebooking.
Kenapa agaknya yea ?
Sebab aku ta bayar bil broadband HAHAHA.
Plus aku sangat busy mencari duit untuk bakal DSLR aku ;)

Okay, kerja sangat okay.
Aku dah dapat dah uniform kerja haha.
Nah tengok, jangan lupa puji :)



Sedar ta sedar da lebih seminggu aku jadi staf GSC.
Kerja best walaupun asyik ada shortage.
Ini yang bosan bila jadi cashier HEH.
Tapi aku still ta boleh mengatasi kepenatan kaki bila bekerja ouh.
Maybe sebab faktor kasut kot ?
*padahal mang tulang tu da reput sebab aku ta minum susu :D*
Hahaha tapi aku memang seronok kerja kat sini.
Staf and management team semua best best :)

Heyy aku mahu wish birthday girlfriend aku.
HAPPY BIRTHDAY Fath sayangg !
Maaf yea sebab lambat na post kat sini.
Yang pasti aku memang ta pernah lupa kaw tao !
:)))


Bila lagi la agaknya kita dapat jumpa semula kan.
Macam dulu dulu ; bergosip, makan, pergi kelas sama-sama.
Hmm aku rindu kaw la sayangg :(

Terlalu banyak yang aku na ceritakan disini.
Tapi nanti-nanti lah.
Kang taip panjang-panjang bukan korang na baca pun.
Hahahahaha.
Okay la bye :)

No comments: