Followers

BOF

Hello semua :)
Agak lama ta update blog sejak balik dari Penang.
Tahu ta aku busy buat apa ?
Hahaha.

Da berapa hari aku berkurung dalam bilik.
Ya aku kesedihan.
Kesedihan melayan Boys Over Flower.
Hahaha sengal kan.
Penat aku na habiskan sekali semua 25 episod.
Yea cerita ni da lama ada kan,
Tapi aku baru berpeluang menonton nya sekarang.
Tengs to ex roomate ; Ida sebab bagi cerita ni kat aku :)

Serious doe,
Menangis sorang sorang dalam bilik ni melayan cerita tu.
Dah nangis, gelak macam gila pulak.
Memang aku makan minum semua depan lappy.
Mak aku suruh keluar makan pun aku tana hehe.

Tapi alhamdulillah,
Habis juga kesemua 25 episod aku tengok.
Tade la heran sangat sebab aku da tao ending nya.
Aku da tengok yang versi Taiwan ; Meteor Garden.
Meteor Garden lagi layan kutt ;)

Jum layan video ni.
I can't get rid off this song from my mind beberapa hari ni :)

SHINee - Jojo *terbaekkk !*

1 comment:

linda musee said...

i minat gile bof ! gu jun pyo. hehehe :P