Followers

Calculus

hai semua :)
pagi tadi da jawab satu lagi paper ;
MAT435 Calculus II for Engineer.
alhamdulillah boleh la jawab.
keluar hall awal setengah jam tadi
sebab semangat dah keluar dulu,
then aku bawa la jasad aku ni keluar hall pula.
hahahaha.

petangnya layan Percy Jackson jap ngan bebudak ni
sambil kemas kemas baju masuk dalam beg.
then buat clearance bilik.
perh habuk tebal tebal babe.
mao nyaa ta selsema hari hari kitorang dalam bilik ni.
hahahaha.

sekarang dah tinggal bertiga kat bilik.
lella da balik dah pagi tadi.
wuwuwu rindu lah, ta best bila sorang da tade :(

ahad ni ada paper Geology lak.
hadoy aku benci sangat subjek ni
sebab banyak yang kena dihafal nya.
dah la bab menghafal ni aku lemah banyak.

lagi berapa hari lagi aku akan tinggalkan utara Malaysia ni.
semangat na balik berkobar-kobar !
;D

No comments: