Followers

mee hailam

hai semua :)
hehehe, tengok tajuk post je da tao.
yeap, mahu cerita pasal mee hailam kali ni.

hari ni hari rabu.
aku ta sentuh nasi langsung hari ni.
sebab lunch dan dinner hari ni, aku makan mee hailam.
wehhh ta muak ke ?
*mesti korang na tanya camtu kan ? :)*

lunch tadi, pergi dining ngan asma.
planning na makan nasi sebab lapaaa gila.
sampai jea dining, tengok lauk terus hilang selera.
tetiba aku tenampak mee hailam kat situ.
ahha apa lagi, terus bungkus makan kat bilik :)

malamnya pula, ida dan lella na g foodcourt.

pada mulanya, aku kirim nasi goreng cendawan.
pastu dorang text cakap nasi goreng tuh da tade.
then teringat malam semalam ida makan mee hailam.
hmm macam sedap :))

kesimpulannya disini,
bukan aku yang tana makan nasi.
tapi memang jodoh aku ngan mee hailam hari ni.
terima sajalah :)

teringat pula masa zaman sekola rendah dulu.
aku suka sangat makan mee hailam
kat satu kedai tomyam dekat Kanchong Darat.
orang orang Banting mesti tao kedai ni,

tapi aku ta sure kedai tu still wujud ke ta.
mee hailam dea sumpaa sedap !
setiap kali abah aku bawak g makan kat situ,
aku ta order makanan lain dah hehe.
beserta dengan air laici sejuk, PERHH.

alamak, macam terlapar balik jea.
betul lah apa dea cakap tadi.
aku ni ta reti na kenyang HAHA.

esok ada test JPJ motor.
harap boleh lulus dengan cemerlang hehe.



aku dapat bayangkan betapa tunggang-langgangnya aku bawak motor esok.
wish me luck guys ;)

No comments: