Followers

Shrek

Hai semua ! :)
Sorry sorry sebab da lama ta update.
Agak busy sekarang huhu.

Okay, tade apa yang hebat jadi dalam hidup aku.
Masa aku dihabiskan di GSC dengan staf staf yang sengal semuanya.
Mungkin macam aku juga :)

Baru baru ni aku ta dapat kawal emosi
Sebab hampir setiap hari aku ada shortage.

Entah kenapa aku boleh menangis dengan ta malunya kat situ,
Sampai kena panggil masuk office.
Haih sumpah malu.

Dan selepas kejadian tu,
Diorang layan aku baik jea.

Naik pelik pulak sebab sebelum ni diorang suka buli aku.
Hahaha tengs la korang.
Korang mang rakan sekerja TERBAIK. :)

Hari tuu aku tengok cerita Shrek Forever After
Dengan dua orang adik aku.

Dah lah midnight movie.
Cerita tu kelakar tapi aku ta gelak langsung.
Kenapa ? mengantuk laa HAHAHA.


Shrek by EmoCukiParty

Sebenarnya kan, ada berita yang agak gembira na aku ceritakan disini.
Tapi kan, nantilah hahaha.

Senyum je ni haa :)))

No comments: