Followers

Bergambar

Hai semua.

Aku dah lama ta bergambar ouh.
Hahaha tetiba jea bangkitkan isu ni.
Bukan apa, bila aku tengok balik
photo album dalam gallery handphone aku,
semuaanya gambar lama.
Kalau ada yang baru pun, gambar adik aku je lah.
Dan ini membuatkan aku terfikir,
macam dah lama ta dressup lelawa
and merayap ke hulu hilir habiskan duit

macam yang aku selalu buat setiap kali cuti.

Kalau dulu, masa zaman ada boyfriend laa HAHA
Aku rajin lah keluar, tu pun sebab na dating.
Then bila da single ni, aku jarang dah merayap.
Maybe sebab kawan sekolah aku ramai duduk area Banting sana.
Jauh sangat la kan diorang na turun KL.
Then kawan campus lak, entah la.
Aku ta pernah lagi lepak KL ngan diorang.

Bukan tana ajak, tapi maybe aku lebih selesa lepak ngan kawan sekolah kutt.

Dan cuti sem kali ni,
Aku ta jenguk lagi KL tuh.
Entah sihat entah tidak HAHAHA.
Kalau na tengok wayang,
Dulu sanggup woo turun KL.
Tapi sekarang, baik lah aku pergi One Utama atau The Curve jeh.
Ta pun Tropicana City Mall sebelah rumah aku ni haa haha.

Kenapa yea ?
Sebab faktor umur kah ?
Macam tiada kena mengena. :)
Mungkin faktor duit.
Haa yang itu faktor utama. :)

Tapi serious, aku da lama ta bergambar.

Mengsnap gambar juga dah lama ta buat.
Flickr aku tuu da berhabuk dah.
Photo page aku pun da tiada siapa na jenguk.
Terbaik betul lah.



Ahha, nanti je lah aku fikir
cara cara penyelasaian nya.
Dalam otak sekarang nga fikir ;
Na jual popcorn, soft drink, hotdog, nugget blah blahhh. .
Eh bukan itu sajaa, aku ta lupa kaw lah :)

Baik aku berhenti mengarut.
Bye.

No comments: