Followers

Besbol

Hai semua :)
Pagi tadi malang betul.
Sebaik sajaa azan subuh,
Aku terbangun sebab rasa macam
ada benda merayap kat kaki aku yang gemuk ni.
Sekali aku bangun tengok, LIPAS !
Aku amik bantal peluk aku yang kaler pink tu,
Terus pukul dea macam pukul bola besbol.
Kacau betul.
Dah tao yang aku ni geli kat kaw dan kaum kerabat kaw,
Lagi berani mao kacau aku.
Memang ke dinding la en aku pukul kaw.
Huh !


Kihkih :)

Tengah hari.
Seronok jea sebab mak masak lauk kesukaan aku :)
Kenyang wea sumpah ta tipu.
Then kul 3 aku keluar.
Ahha :)
Pergi TCM jea, malas keluar jejauh.
Encik gedik, saya sangat suka melihat kamu hari ni.
Hyper active semacam HAHA.

Okay, layan Karate Kid lagi.
Tu pun sebab guna staff pass Lutfi.
Memang tiada pilihan lain lah.
Tapi aku tetap bersemangat macam first time tengok hari tu ahha.

Habis jea wayang,
Pergi turun kedai makan kat luar TCM.
Lepak dengan Sir Rahman, Sir Ragu && Hafiz.
Ta habis habis diorang mengusik kitorang.
Sudah sudah la wea haha.

Rindu la na kerja.
Wuwuwuwu.
Yea syg i rindu u juga :)

No comments: