Followers

Dorm

Hai semua :)
Maaflah da lama ta update blog.
Busy kerja, hangout dan ta bayar bil broadband HAHA.

Okay selasa, 15 Jun 2010 lepas,
Aku pergi ke Jusco Bukit Tinggi dengan Dyba
untuk berjumpa dengan ex dorm-mate aku masa form 5 dulu.
Ta ramai yang datang, ramai yang ada hal.
Tapi ta mengapalah, reunion ni tetap happening :)

Aku dan dyba sampai agak lambat.
Dimaafkan kutt sebab Damansara dengan Klang bukan dekat hehe.
Sampai jea Jusco, jumpa adli bf dyba.
Pastu pergi jumpa kawan kawan aku semua.
Jangan cakaplah kan, memang menjerit kitorang time tu haha.
Yang datang ; Kya Tyqa Kem Syafa Hisya Jiha && Qama.

Then diorang bising kerana lapar.
Kitorang pun cari la tempat yang ada makanan.
Then Syafa suggest makan kat Boston.
Okay aku ta pernah makan kat situ sebelum ni.
Plus tengok kedainya dari luar aku da ley tao yang makanannya mahal.
Tapi sebenarnya, sama jea macam KFC McD semua haha.
Then masa makan, Aizee && Saiful sampai.
Wahhh sumpa aku rinduu gilaaa kat Aizee.
Tengs Aizee sebab sudi datang :))
*itu pun lepas da kena ugut HAHA*



Kami di Boston :)

Then kitorang pergi cinema beli tiket wayang.
Time tu lak junior aku Kyla ngan bf dea Fydz datang.
Bertambah lagi lah ahli kami haha.
Da kumpul duit semua na beli tiket,
Aku pun beratur dengan Aizee && Kya.
oh, Lagenda Budak Setan lagi sekali HAHAHA.
First time aku beli tiket panjang macam ni.
Satu row babe kitorang conquer. ;)


Santak sekali 14 tiket kitorang beli haha :)

Sementara na tunggu turn masuk hall,
Melepak la dulu kan menangkap gambar HAHA.
Macam lah ta biasa :)


Aizee Kya aku dan Kyla :)

Then time tu jugaklahh aku jumpa kawan sekolah aku ; Afif && Hisyam.


Aku tatao kenapa Afif ley tinggi sampai macam ni sekali.
Ta silap aku sebelum berhenti sekolah dulu dea tade la tinggi macam ni.
Yea, sakit tengkuk cakap dengan dea HAHA, menyampah.

Kul 4 masuk hall.
Memang lah bila tengok wayang dengan diorang ni.
Nak lagi Aizee && Kya kat kiri kanan aku.
Elok elok cerita tu sedih, terus jadi kelakar gila bila ada diorang.
Hahahaha seronok lah, da lama ta macam ni :)

Habis jea wayang, kami bergambar beramai-ramai.


Mereka ni lah sebahagian daripada dorm-mate aku dulu.
Bila berjumpa balik dengan diorang, teringat pula masa kat hostel dulu.
Rindu nya, sigh~

Okay aku benci bila part diorang semua na balik.
Waaaa aku rindu korang semua ! :((

No comments: