Followers

Lagenda Budak Setan

Hai semua :)
Hari ni off day.
So macam rugi lah kan kalau ta merayap :)

Tade la merayap mana pun.
Just pergi The Curve jea dengan Dyba.
Tade duit na jalan jejauh ahahaha.

Kali ni merayap dengan satu tujuan iaitu ;
Lagenda Budak Setan.



Hampir setiap perempuan sesebaya aku
Tahu mengenai novel LagendaBudakSetan oleh Ahadiat Akasyah.
Yea aku ley confirm kan fakta tu.
Lao ada yang tatao, memang aku na kutuk jea dea hehe.
Tade lah gurau jea :))
Actually aku tao sal tajuk novel jea,
Aku ta pernah baca pun sebab novel dea tebal gilaaa kot.
Dah tu bersiri pulakk.
Perh memang malas lah kan.

Overall pasal cerita ni,
Memang superb lah aku cakap.
Menangis dengan ikhlas babe aku dalam cinema.
Rugi korang ta tengok dengan aku tadi :)
Tapi kan kan, memang movie macam novel dea jugak ; ada sambungan.
Makk aih memang menyeksa jiwa aku macam ni na kena tunggu next series.



Seronok dapat keluar.
Senyum sampai ta nampak mata.
Si kakak tertekan sebab ta sabar na dapat DSLR.
Si adik pula tertekan ta dapat join gath member.
Memang bagus lah tuu :)
*buruk betul muka aku HAHA*

No comments: