Followers

Terakhir

Hai semua :)

Rabu, 23 Jun 2010.
Merupakan hari terakhir aku bekerja di GSC.
Aku masuk shift pagi.
Saaaangat bosan sebab ta ramai customer.
Memang membebel jea aku hari tu ouh HAHA.
Tape la, lepas ni diorang ta dengar dah bebelan aku :)

Bila dah tengah hari,
Perut pun mulalah berbunyi.
Dan tenaga pun semakin susut untuk membebel.
Tibatiba, kelihatan kelibat dea :)
Bebudak ni mulalah membahan aku.
Diorang ingat kengkonon dea datang na jumpa aku
Sebab dea masuk kerja petang hari ni.
Padahal dea na beli tiket wayang untuk family dea HAHA.

Dah puas aku kena bahan,
Pipi aku pun dah lenguh sebab asyik senyum ta henti.
Tao tao jea dea da ada kat sebelah aku
Bila aku nga sibuk melayan customer.
Aduh sayang, pergilah balik.
Susa na kerja ni bila you ada HAHA.
Dan atas belas usikan crew leader aku,
Dea bagi can kitorang dating dengan bagi aku g break.
Tapi aku ta larat na kena usik,
Aku pergi je Subway dengan dea,
Then aku masuk makan kat pantry dan dea pun balik HAHA.
Senyap sikit consession bila diorang stop membahan.

Wahh dah petang akhirnya !!
Dea pun datang kerja.
Kecoh balik consession.
Aku pelik lah.
Kenapa kitorang kena bahan teruk teruk ha ?
Couple lain diorang ta bahan pulak.
Ta adil betul.

Dah pukul 6 petang.
Aku pun close counter dan bersiap sedia na balik.
Buat sikit kerja terakhir untuk hari ni.
Pergi office, jumpa management team untuk ucapkan selamat tinggal.
Hahaha macam lah taley jumpa langsung ouh lepas ni.
Dan mereka turut membahan aku dengan Lutfi.
Cis, geram jea. tapi suka jugaa ;D

Lepas tu, aku ta terus balik.
Ta sampai hati tinggalkan buah hati kat counter atas sengsorang :)
Teman dea sambil tolong dea sikit sikit melayan customer.
Sampai lah pukul 10 malam kot.

Dah sedar yang malam da lewat,
Dea mintak break kat crew leader sebab na teman aku balik.
Terima kasih sayang :)

Wahh, hari terakhir di GSC sememangnya indah.
:))


Rindu consession.
Rindu Miss Tyra, Sir Ragu, Sir Rahman, Sir Allen, Miss Santana, Raja, Thiban, Hafiz, Saidatul, Azri, Sufi, Adawiyah, Junaidah, Bibah, Aliff, Naim, Ezard, Izudin, Amir, Epul, Suhayl, Razali, Omar, Achik, Dauz, Jai, Idraki, Abg Rahim, Joven, ahh semualah !
Rindu customer yang banyak ragam.
Rindu GSC !

No comments: