Followers

Heartplan

Hai semua.
Sangat lama dah ta update blog kan.
Maaf yea, faham-faham je la kan :)

23 Julai 2010
, Jumaat lepas,
Aku mengalami gangguan perasaan yang agak kronik
.
Ini semua sebab a so-called buah hati.
Aku ta sure adakah aku masih layak menggelarkan dea buah hati lagi atau tida
k.
Biar lah masa yang menentukan.

Pada ketika itu, kami merancang mahu berjumpa di KL.
Tapi atas sebab tertentu, terpaksa dibatalkan pada awalnya.
Nasib baik aku punyai sikap
degil yang melampau.
Jadi dapat la kami berjumpa pada akhirnya.

Perut kosong yang tidak diisi sejak pagi tanda protes.
Dalam perjalanan ke KL pula sangat menyakitkan hati.
Alahai benci betul, taley ke kalau bas ni ta lalu kawasan Universiti Malaya.
Hampir mati patah kaki dan pinggang aku masa tu.
Jalan sesak sumpah teruk gila.
Nasib baik ada LRT, dan sengajanya kami berjumpa di dalam itu.

Berkeliaran berdua sebentar di KL Sentral.

Kemudian menyinggah ke Pasar Seni.
Aku rindukan sangat tempat ni, ohhhh CM :)

Pertemuan kali ni macam dah merosakkan perancangan hati aku.
Agak sukar untuk hidup tanpa dea sekarang.


Maaf, Lutfi.


We Walk Together by YouMan

No comments: