Followers

Kad Matrik

Hai semua :)
Maaf, dah lama ta update blog kan.
Sibuk menyesuaikan diri dengan environment baru haha.
Haish, ta sangka aku da berada di main campus sekarang.

Korang tahuu ta, kad matrik aku dah la hilang.
Seminggu ni aku pergi kelas cam takut takut jea.

Then petang tadi bekorban masa pergi buat kad matrik baru.
Wah tahniah, rm30 anda terbang begitu sajaa !
Dah settle kad matrik, pergi bayar yuran kolej pula.
Wah tahniah lagi, kali ni rm420 pergi meninggalkan anda !!
Alahai duit, macam air je kaw ni.
Padahal kaw kan in solid state, bukannya liquid.


118-365 by PantasticalPants

Sejak semalam, aku sering bertanyakan soalan ini kepada diri sendiri.
"Tyra Sajaa, bila kaw na melawat Twilight Saga Eclipse kat panggung ?"
Ahahaha, salah satu wishlist tuu.
Kena tunaikan secepat mungkin so boleh la aku berlagak ;)
Tapi teringin sangat na menontonnya dengan si gedik.
Haih, kenapa lah Kelantan tu jauhhh sangat :(

Hey, aku kerinduan lah.
Duhh.

1 comment:

✿ emazwan ✿ said...

duit memang cepat melayang . huhu