Followers

Komik

Hai semua :)
Okay yang ni post untuk hari ni, hari Ahad.
Hahaha disebabkan dah lama ta update blog,
Aku post lah sekali banyak.
Memang tiada masa mahu update each a day.
Ditambah pula dengan broadband aku yang asyik meragam ni.
Sabar jelah, nasib baik la kaw mahal wahai broadband :)

Okay semalam kan aku pergi One Utama.
Macam biasa aku mesti akan singgah ke MPH
Untuk menambah koleksi komik yang ada di rumah.
Ya, aku adalah peminat tegar komik jepun yang dikeluarkan Gempak Starz.
Kadang kadang, setiap kali aku keluar ke mana-mana,
Aku pasti akan bawa pulang komik yang baru haha.
Aku bukan spesies perempuan yang menangis membaca novel cinta
Yang jalan ceritanya semua orang boleh agak.
Aku lebih sukakan komik sebab ianya berilustrasi
Dan memudahkan aku membayangkan dan memahami jalan ceritanya.
Eh panjang pula aku membebel HAHA.

Okay lah, semalam aku terjumpa sambungan komik
Yang dah aku beli semasa belajar di Penang dulu.
Dah lama aku cari sambungan komik ni,
Sebab jilid pertamanya pun dah best gila,
Dan bila aku baca sambungannya,
Wahhhhh aku ta pernah lagi baca cerita se sweet ini !


Korang, please lah baca oh, sumpah best !

Sesiapa yang berada berdekatan dengan aku,
Korang boleh jea kalau na pinjam.
Siapa cepat dea dapat hehehe. :)

Apalah post yang ni.
Pelik jea hahaha.

No comments: