Followers

Modul 2

Hai semua :)
Weekend ni agak malang bagi aku dan classmates.
Sebab kitorang ada modul 2 PPKP sabtu ahad ni.
Urghh menyampah gila, seriously.

24 Julai 2010, Sabtu
First day modul bermula dengan taklimat di dewan kuliah.
Penceramah nya nasib baik best so
kadar kemengantukan aku tu berkurang sedikit haha.
Then ada LDK pula di bilik kuliah.
Class aku dibahagikan kepada 2 group.
Group aku boleh pula tiada fasi.
So kami terpaksa dipecahkan untuk masuk ke group lain yang ada fasi.
Memang malang lah kan sebab aku dan beberapa orang lagi
terpaksa bekerjasama dengan student part 5.
Urgh sumpah bosan dan ta sabar na balik :(

25 Julai 2010, Ahad
Second day modul yang sangat best hahaha.
Sebab kitorang da taya berpecah macam semalam
dapat lah bermodul dengan classmates semua :)
Dapat pulak group yang bising.
Memang ketawa tak sudah la aku masa tu haha.
Masa ni bergroup dengan Fara, Mira, Syida, Faliq, Zaki, Imran, Megat, Abe dan Mizan.
Taley lupa masa present pasal adat perkahwinan orang Johor.
Merasa kejap kahwin dengan budak 4 flat, Megat. hahaha.
Then dengan abang andam yang best, Faliq.
Pesilat hong kong oleh Mizan.
Abe dan Zaki berpantun-pantun dan membayar tol.
Mira dan Imran pula menjadi pengapit.
Fara si pembantu abang andam duk tergelak kuat-kuat.
Haha kelakar gila time tu :)

video
Abe (wakil lelaki) membayar tol ferrari kepada Zaki (wakil perempuan) :)

video
Pengantin malu-malu dan terpaksa melayan kerenah abang andam :)

video
Wakil pengantin lelaki membayar tol kepada abang andam :)

video
Persembahan silat hong kong pertama di Malaysia :)

Terubat sedikit rasanya bila bersama mereka :)

No comments: