Followers

Satu Per Empat

Hai semua.
Seronok plus sedih hari ni.
Okay siang tadi,
Merayap dengan Dyba di One Utama.
Pergh memang shopping habis-habisan aku tadi HAHA.
Puas hati dapat baju sehelai, beg sebuah dan kasut sepasang :)
Heaven jea rasa hehe.

Okay selepas berpenat menghabiskan duit,
Aku keluar One Utama,
Pergi melepak dengan Dyba kat taman luar tu.
Sebenarnya aku merancang mahu berjumpa Lutfi petang tu,
Untuk kali terakhir sebelum dea begerak balik ke UiTM Kelantan.
Tapi time tu hujan renyai-renyai.
Lutfi dah risau na datang takut hujan lebat.

Aku yang sedang melepak ni,
Hangin la sikit hahaha.
Bukan marah ouh, tapi sedih :(

Da lama-lama tu,
Lutfi pun bersetuju la datang jumpa aku.
Wahh sayang terima kasih :)

Walaupun sekejap jea kita jumpa,
Da cukup buat lepas 1/4 rindu dalam hati ni :)
*Okay, ini sungguh mengada*


Sayang, jaga mata dan hati yea bila kat sana.
Jangan ponteng kelas, nanti result you jadi macam I HAHA.
I love you :)

Oh noo esok dah kena daftar kolej !
Excited plus malas sebenarnya ni.
Apa sajalah yang menanti hidup aku di Shah Alam tu nanti.
Haishhh !

No comments: