Followers

Tangguh

Hai semua :)

Hari ini jumaat, 16 Julai 2010.
Happy Birthday kepada kawan sesaiz aku ; Mira :)


Sweet 20 dear.
Walaupun kita sesaiz, kaw lebih tua dari aku haha.
Semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa berbahagia ;)

Planning mahu celebrate birthday Mira at somewhere.
Tapi ta jadi pula sebab dea sendiri balik rumah hari ni.
Dan tiada apa yang aku boleh buat selain pulang ke rumah :)
Hahahaha siut lah, setiap minggu na balik hehe.

Hey JPA aku dah pun masuk.
Tapi kami still dapat rate diploma lagi.
Haih dengan sedihnya aku na umumkan disini,
Aku terpaksa menangguh pembelian DSLR idaman aku.
Ini disebabkan masalah kewangan, tambahan pula raya sudah semakin dekat.
Jadi aku ta boleh na mengorbankan lebih 2k untuk DSLR itu.
Yea sumpah aku sedih sebab tiada apa yang aku inginkan selain itu sekarang.
Uwaaaaa sedih !! ;(((

Bak kata Lutfi "tape lah, kan banyak masa lagi".
Hope umur aku panjang untuk dapat memiliki DSLR sendiri :(

Sudah sudahh jangan sedih sedih HAHA.
Balik ni na tengok wayang puas puas.
Huh !

No comments: