Followers

Twilight Saga Eclipse

Hai semua :)
Lepas sahaja melepak di One Utama,
Balik lah rumah sebelum maghrib.
Then malamnya keluar lagi ke Tropicana Mall.
Disebabkan kawan Dyba, Faros menginap di rumah aku malam ni
Sebab mahu pergi seminar dengan dba sekali di UM esoknya,
Kami pun merancang mahu melepaskan keinginan
Menonton Twilight Saga Eclipse di panggung !!
Wahhhhhh seronokk !! ;DD



Okay sekali dapat tiket midnight pukul 12 malam.
Perh seksa juga menunggu dengan mata mengantuk ni.
Tapi demi cerita ini, aku sanggup jea HAHA.

Before aku tengok cerita ni,
Ramai yang cakap Twilight kali ni membosankan.
Tapi bila aku menontonnya sendiri,
Korang gila kah ? BEST GILA TAO !!
Hahaha maaf sememangnya aku addicted denga cerita ni :)

Terlaksananya lagi satu wishlist aku tahun ni.
Wahhh best best best :))

No comments: