Followers

A Birth-day

Hai semuaa :))
Semalam adalah hari lahir yang sangat menyeronokkan !
Walaupun tiada apa-apa majlis atau sambutan dilakukan,
idup aku amat gembira hari ini hingga terlupa
untuk bersikap seperti seorang gadis yang sudah berumur 20 tahun :)

Terima kasih kepada Maxis kerana memberi aku panggilan percuma
Walaupun hanya untuk sehari.
Ianya dihabiskan untuk yang tersayang sahaja :)
*Kya, soryy aku ta call kaw malam semalam. Aku tertidur !*

Juga terima kasih kepada Nisa sebab belanja ABC yang sedap di DC.
Tengs sayang :D



Next, thanks kat Fatin sebab belanja KFC petang semalam :)
Sebab anda lah saia ta keluar se sen pun untuk makan hari ni haha.



Ahha, yang ni best !
Thanks kat Azwan sebab bagi aku pinjam DSLR dea seminggu !
Wehehehe jangan risaw, harta kaw bahagia di samping aku :)



Then tengs to my ladies sebab habiskan malam hari jadi aku
bersama-sama di I-City Shah Alam.
Habis camera azwan aku kerjakan beratus-ratus gambar ;D



Dan terima kasih juga kepada Chip dan Asma
atas hadiah cadbury dan cupcakes anda.
Korang tao jea aku suka makanan kann :))



Yang paling penting sekali,
Terima kasih kepada semua classmates yang menceriakan hari aku.
Kepada mereka yang wish birthday di Facebook.
Dan para blogger sekalian :)

Ketika ini,
aku rasa berumur 20 tidak lah seteruk mana.
Hahahaha :))

1 comment:

kya said...

aq tunggu ko kot
haha
sokay dear.
leb u!