Followers

Shoot

Hai semua :)
Sabtu lepas, aku balik ke rumah dan keluar ke Times Square dengan dyba dan kawan-kawan dea.
Mesti korang aneh kan kenapa aku hangout ngan dak sekolah.
Ahahaha bukan apa ouh, aku mang suka melayan mereka ni.
Dan dah jadi kebiasaan untuk melepak dengan mereka tiap kali cuti.

Okay tujuan sebenar keluar masa tu adalah untuk teman dyba dan kawan-kawannya shopping.
Aku pun na shopping lah jugak pada asalnya tapi kenapa entah ta terasa na beli apa-apa.
Pelik kan, macam mana seorang shopaholic boleh berperasaan begitu ;D

Tapi hangout kali ni agak happening.
Sebab aku bawa skali DSLR yang aku pinjam dengan Azwan.
Kalau na tau, mereka semua ni saangat pantang nampak camera.
Mulalah mereka buat camera tu macam harta sendiri haha.
Dan sejujurnya, aku mula minat kepada photography disebabkan hasil mereka.
Seriously aku banyak belajar menangkap gambar dari mereka :)



Terima kasih adek-adek, seronok berphotoshoot bersama.
Akak sayang korang


Geram jea rasa dapat pegang display DSLR idaman di Nikon Centre.


No comments: