Followers

Keserabutan

hai semua.
hari ini sesuram perasaan aku.

moody sangat, buat apa pun ta kena.

pagi tadi bangun lambat untuk ke kelas.
sebab tiada handphone yang biasa mengejut aku.
dan akibatnya, terpaksa stay di luar kelas
sebab lecturer ta benarkan aku masuk.
mahu balik semula ke kolej,
tapi macam buang masa.
memang sabar.

haish tatao lah kenapa ngan aku beberapa hari ni.
rasa macam na lari dari semua masalah dan kerja yang datang bertimpa.
semua yang aku mahu buat bagaikan mustahil untuk dilaksanakan.
masalah betul kalau otak dah asyik berfikiran negatif.

ohh ya, korang still ley call or msg aku macam biasa.
tengs to tika seri sebab bagi pinjam handphone dea sekejap.

ni lagi satu.
bila lah aku na pergi bayar bil broadband.
dah kena turun aras bawah kolej untuk online gunakan wifi.

arghhh !
serabut !

No comments: