Followers

Meriah :)

Hai semua :)
28 Ogos 2010, sabtu lepas kan,
Ramadhan paling meriah yang pernah aku lalui.
Sebab separuh dari classmates aku datang berbuka di rumah :)
Terima kasih yea korang sebab sudi datang !

Hari yang agak letih.
Pagi itu sepatutnya aku ikut my ladies ke Jalan TAR.
Tapi aku ta dapat ikut sebab mengantuk yang melampau.
Ahaha tapi aku ta menyesal tidur lambat malam itu.
Tiba-tiba aku terfikir akan plan berbuka di rumah.
Terus bangun mandi kemas-kemas bagai dan pulang ke rumah.
Sampai sajaa, mak da ready nak masak untuk malam itu.
Dan aku pun tolong lah membuat persediaan untuk
Menyambut tetamu yang mungkin ramai kut malam tu.

Dalam pukul 5 camtu, dba balik dari KL bersama-sama dengan
9 orang classmates perempuan aku.
Haha sampai juga mereka ke rumah aku. :)
Masa tu dah riuh-riuh la sibuk menyiapkan juadah berbuka.
Dengan handphone ta berhenti berbunyi.
Classmates lelaki aku sampai sesat-sesat untuk ke sini.
Tapi alhamdulillah, semuanya sampai dengan selamat dan perut yang kosong. :)

Banyak juga lah menu yang mak aku sediakan hari tu.
Ayam golek, udang lemak cili api, ikan sweet sour, sayur, buah, kek, bubur.
Wah, lapar pula bila di remind balik semua tu ahaha.
Nasib baik makanan cukup untuk semua orang :)



Hampir pukul 10 malam, semua dah berangkat pulang.
Tamatlah hari itu.
Sangat penat kut aku masa tu haha.

Nah gambar sket untuk hari itu :)



Oh ya, aku sebenarnya mahu mintak maaf
Kat classmates aku yang ta datang hari tu.
Ada yang cakap mereka tatao pasal berbuka ramai-ramai ni.
Dan cakap mereka tidak dijemput.
Aku tatao kenapa ada antara korang yang tatao pasal ni.
Padahal aku dah pun cuba untuk sebar-sebarkan.
Maaf yea, harap korang ta terasa dengan aku.
Dan aku minta maaf banyak-banyak pasal ni.

No comments: