Followers

Sup

hai semua :)
25 Ogos 2010, hari rabu lepas,
keluar berbuka dengan azra ziza dan ilham.
diorang ni semua rakan sekolah aku dulu.
kebetulan kami berada di kawasan yang sama
dan baru hari ni kami berpeluang untuk berjumpa.
bila dah berjumpa macam ni,
rindu pula kat kawan-kawan sekolah yang lain.



masing-masing da berubah.
mungkin aku pun begitu.
:)

time ni, aku puas hati gila dapat makan sup daging.
ahahaha. sedapnyaa !

sory kat kengkawan sekolah yang lain.
nanti kita buat reunion so ley la makan ramai-ramai.
kan kan ? hee.

No comments: