Followers

Old Entry

Aku belek-belek semula entry-entry terawal yang aku post masa awal 2009.
Masa tu blog ini baru sahaja diwujudkan.

Aku rasa macam, eh aku ke yang taip semua entry ni ?
Semua entry tu nampak macam, hipokrit.
Macam tak menggambarkan diri aku yang sebenar.
Rasa macam loya pun ada baca entry-entry ni.

Pada masa itu, aku hanya post tentang gembiranya hidup aku.
Mencuba untuk menarik seramai followers dan readers melawat blog aku.

Sekarang, suka duka hidup aku hanya aku luahkan pada blog ini.
Dan aku tak terfikir untuk menghiburkan para pembaca, tetapi aku bersikap lebih jujur dengan mereka.

Gaya penulisan pada entry-entry tu pun buat aku menyampah.
Rasa macam nak edit balik semua entry-entry lama tu.


Annoyed by Xypunk

3 comments:

Nawal Atifah said...

ala..bia jep..tyme tu kn baru belajar..kn2? ^_^

Tyratyra said...

hehe. baik laah :)

Nawal Atifah said...

hehe..
^_^