Followers

Photo Eksperimen

Sudah lama tidak menangkap gambar yang boleh memuaskan hati sendiri.
Teringin juga mengikut jejak langkah kawan aku Adzhar.
Terus menerus menangkap gambar walaupun hanya menggunakan camera handphone dan digital tetapi hasilnya sangat memuaskan !
Aku kagum oh, bukan nak membodek okay haha.


Adorable Eating by Tyratyra

Latest photo yang aku tangkap secara eksperimentasi menggunakan Canon EOS 1000D kepunyaan Ayad.
Memang aku tak pakar langsung bab memfocus-focus gambar ni haha.
Harap-harap aku akan lebih mahir bila
dah mampu beli DSLR sendiri nanti.
Oh bila lah agaknyaaaa !

4 comments:

pandaZemoo said...

sebenarnya aku yg mengikut jejak langkahmu..
tp kamoo yg terhenti di persimpangan jalan,knp?
ke mana photoblog kamoo itu?

Tyratyra said...

haha, sebab aku dah ta menangkap gambar.
busy sangat :(
so aku delete jeh photoblog tu.

tapi lepas da ada dslr sendiri,
aku wat balik photoblog tu okay ;)

Rashid said...

salam

Nak peace V juga .. hehe

Tyratyra said...

haha sila-sila laa yea ;)