Followers

Hot Ticket

Hai semua, saat ini aku sedang mengeluh sendirian.
Kerana terpaksa menghabiskan gajiku untuk membayar bil Celcom Broadband yang tercinta.
Selepas 3 bulan tidak membayar bil, line broadband aku telah di deactivate.
Maka selepas itu, aku fikir tak mahu activate kembali line tersebut.
Ini kerana mendapat tahu jika menggunakan Hot Ticket Maxis untuk berinternet adalah lebih murah.

Gagahkan kaki ke Uptown dan singgah di suatu kedai.
"Uncle, ada Hot Ticket tak ? Internet punyaa"
aku digelakkan dan diberitahu aku lah pelanggan pertama yang mencari Hot Ticket internet.
Lawak ke ? Kalau tak jual cakap je lah tak payah nak gelakkan aku.

Balik jea terus call Celcom Centre.
"Cik akan dicas RM10 on the next bill untuk reactivate, terima kasih"

Rasa nak mencarut pun ada sekarang nii.


061. by Powderedtoastgirl

2 comments:

pandazemoo said...

ahaha... tu topup lar

Tyratyra said...

memang la.
hot ticket ada 2 jenis.
1 untuk call and sms.
lagi 1 untuk internet.
tak percaya, try beli simpack hotlink yg baru.