Followers

Contest Kami Kembarkah



Ahha ini pula contest yang kedua selepas Contest Gambar Paling Comel disebelah.
Contest Kami Kembarkah ini di-organize oleh Cik Dina.
Untuk contest ini, aku pertaruhkan gambar ini !



Aku rasa ramai kawan-kawan aku mengenali siapa yang disebelah aku tu.
Bagi yang tidak kenal, aku perkenalkan kawan terbaik suka duka merangkap adik yang best iaitu Siti Adibah Adhwa bt Mohamad Salleh.
Hahaha harus aku akui disini yang adik aku sendiri adalah sahabat terbaik yang pernah aku miliki.
Walaupun sering bertekak pasal makanan dan etc, kami sangat memerlukan antara satu sama lain.

Buat adik tersayang, walaupun akak selalu mengamuk dan membebel kat kau, percayalah, itu sajaa lah cara akak untuk tunjukkan kasih sayang akak kat kau. :)

Haa kena tag lagi, aku nak tag ; Cik Faradiba, Cik Akema Yazid dan Encik Azwan Salleh :)

4 comments:

akema yazid said...

thanks sbb tag aku.. (:
errr...kalo xda muka yg seghupe, nak wat gane eh?? ;p

Tyratyra said...

ur welcome :)

eh contest ni bukan untuk muka yang serupe.
ni pasal gambar dengan BFF.
kan bila dengan BFF, kte jd mcm kembar kan ?
kehulu hilir same same.
macam tu laa hehe.

DiNa RiaNa said...

adek adalah sahabat yg paling kekal dalam dunia nie...
betol tak??
hik3...
neway...
thx 4 joined..
gud luck k~ =)

Tyratyra said...

betul betul !
haha tengs dina :)