Followers

Kami Pose Comel Contest

Haihaihai contest lagiii :)
Aku tak tahu la kenapa aku asyik join contest je sekarang.
Benda macam ni meng-addict-kan lahh hehe.
Lepas contest ni ada dua lagi contest aku nak join so korang baca je la dengan sabar okay ;)



Okay contest kali ini dianjurkan oleh Cik Amni.
Dan sebab kenapa aku join contest ini adalah ;
Sekadar mahu menunjukkan kecomelan yang terpendam kepada seluruh dunia dan hadiah adalah tarikan utama:)
Hahaha maaf jawapan agak terus terang yeaa.

Dan gambar yang mahu aku pertaruhkan ialah ;



Ahha gambar ini diambil di Pantai Pasir Tengkorak di Langkawi semasa ada Geology trip tahun lepas.
Kalau nak tahu kisah di sebaliknya, search je '
Langkawi' di search box di atas yea readers :)

Dan kali ni nak tag ; Cik Ieda, Cik Nisa, Cik Syakina dan Cik Fara :)

3 comments:

mushee murtadza said...

good luck baby (:

amny.. said...

thnx join..;DD

cute pose..

hehehe..

best of luck k..

amni folo sini..:DD

Tyratyra said...

mushee ; tengs dear !

amny ; hehe ur welcome :)