Followers

Melati

Wah ! Sudah seminggu blog ini tidak diupdate.
Namun aku tidak pernah berhenti ber-bogwalking dan mengaktifkan diri di BTO.
Jum lah join blogger community ini di Facebook, bestt tahuu ;)

Aku bakal menjadi warga Kolej Melati mulai selepas cuti mid semester.
Sayang sangat rasanya nak meninggalkan rumah sewa di kawasan yang banyak kedai mamak tu.
Tapi tentu korang tahukan pasal cuti semester UiTM yang akan datang ni berlangsung selama 4 bulan ?
Gila nak bayar sewa rumah 4 bulan sekaligus free free macam tu je, aku waras lagi tahuu :)

Aku dah dapat bayangkan kesusahan dan kesedihan bila masuk kolej nanti.
First, aku dah tak boleh nak cari roti canai bila perut berbunyi pukul 1 pagi.
Second, aku terpaksa naik turun tangga ke tingkat 4 kolej setiap hari.
Third, aku dah tak boleh merayau sekitar seksyen 7 untuk mencuci mata.
Last, aku dah tak boleh nak goreng wedges dan cucur ikan bilis Adabi. :(

Tapi tak mengapa, save duitt dan boleh beli DSLR ! Yeahhh !!


Soar Fly High by Zephyrbloom

No comments: