Followers

My Header Contest



Hai semua :)
Rasanya dah lama sangat tak join contest blogger lain.
Malas adalah sebab utama haha.
Tapi ada seorang kawan aku ni asyik tag aku untuk join contest dan giveaway.
Bagi menjaga hatinya, aku pun join contest dari Cik Rieyana ini dengan relanya :)

Dan header yang dipertaruhkan untuk contest ini ialahh ;



Kalau korang nak tahu, aku pun tak tahu apa kena mengena gambar zirafah kertas ini dengan konsep blog aku haha.
Tapi aku rasa mereka ni macam comel, jadi aku jadikan mereka header blog aku untuk tatapan semua.

Kali ni, biar aku pulak tag orang untuk join contest ni.
Asyik aku jea yang kena tag kan hehe.

1) Cik Gorgeous Nadhirah :)
2 ) Cik Adila Kaman :)
3 ) Cik Hanibella :)

3 comments:

Azwan@Mr Money said...

wahahahahahahahaha..............
akhirnya ko join jgak ea...
good luck

dylli said...

contest? hehehe.. terima kasih dengan tag. :)

Tyratyra said...

azwan ; yelaa, kena la jage hati kawan hehe.

dylli ; ur welcome :)