Followers

Sekuat Tyra

Fuhh, baru sajaa lepas pindah barang dari rumah sewa ke Kolej Melati.
Shah Alam hujan, nasib baik tak lebat sangat.
Dan nasib baik jugaa barang aku tak banyak.
Tadi pun naik turun tangga dua kali ke tingkat 4 pun rasa macam nak pengsan.
Tapi tak mengapa, aku kan KUAT ! ;)


Strong by Aurorademasi

Haishh bila lah nak pergi beli D3100 ni, HAHA.
Sumpah tak sabar :)

3 comments:

Nawal Atifah said...

x try g carik kt malaysia it fair kt mid hr ni?

Tyratyra said...

eh ade it fair ke ?
memang terbaik.
aku tak boleh keluar pulakk hari ni.
haihh.

Tyratyra said...

ehh nawal, semalam ek ?
hehe aku taktau laaa.
:(