Followers

Surviving

Hai para readers :)
Maaf sebab jarang update blog ini sejak bermulanya semester.
Mungkin selepas ini aku hanya dapat update blog sekali sajaa dalam seminggu.

Okay kebelakangan ini, hidup aku bagai dirundung malang.
Rumah sewa tiada line 3G so aku takboleh guna broadband disana.
Para lecturer yang membuatkan aku tension untuk ke kelas.
Hal biasiswa JPA yang tak sudah-sudah.
Ketiadaan duit untuk makan apatah lagi untuk membeli buku dan nota.
Geram sebab ketiadaan saiz kasut yang menjadi idaman aku sejak sekian lama.
Dan yang terbaru, broke up with my boyfriend.

Eh jangan terkejut, jangan risau, jangan panik.
Insyaallah aku boleh survive dengan hadapi semua ini.
Buat sementara ini, hidup dengan air mata lah, PEREMPUAN kan :)

Crying The Stars Out by Ninruz

2 comments:

..:: Hanya Hamba ::.. said...

pe da jd?? sabar k syg.. :)

Tyratyra said...

sabar je yang ley aku buat sekarang.
:)