Followers

Baby Adam

Mak memulakan kembali aktiviti babysitting nya selepas beberapa tahun bercuti.
Kali ini, baby lelaki jugaa, berusia 5 bulan, bernama Adam :)

Aku baru jumpa budak ini sekali sahaja.
Itupun masa first day mak jaga dia, Rabu lepas.
Then lepas tu kan terus cuti CNY hari Khamis dan Jumaat.
Sabtu dan Ahad pula mak dia tak bekerja.
Dan sekarang aku dah pun di campus.

Adam ni ada satu tabiat pelik yang aku jumpa lepas menjaga dia sehari.
Dia nak tidur meniarap walaupun di dalam buaian.
Aku taktahuu nak buat macam mana bila dia cuba meniarap dalam buaian dengan mata terpejam.
Aku mampu tergelak sajaa :)


Wek Wekk Taknak Pandangg by Tyratyra

Aku rasa budak ni layan D90 je lah.
Semua gambar yang aku tangkap semua dia tanak pandang.
Demandnyeee !

5 comments:

nur dhiya' aida said...

kecik kecik dah pandai demand...
gud job ! haaha

Tyratyra said...

hehe tu laa budak zaman sekarang :)

knaR said...

sorry..d3100 tak di layan..tapi orang sekeliling sudah mula memetik d3100, menyebabkan aku sudah menjadi sang-ap akan itu juga...mahu satu!!

knaR said...

nice adam~ tapi aku rase bukan masalah d3100 ko, tapi lens ko kot..dah leh beli baru dah tu~ hehe..

wah, oleh hal demikian, ramai orang sekeliling sudah mula memetik d3100, menambah kehairahan utk memetik sendiri punye juga~

mood: mahu satu.

Tyratyra said...

hahaha sang-ap sudaa ;D
apelagii, angkat secepat mungkin !
boleh kita batak-batak kat adam hehehe.