Followers

Contest Gambar Muka Sedih Paling Menarik

Contest ketiga dengan mata yang masih mengantukk :



Ini juga merupakan contest pertama dari Cik Ekinn.
Nampak je entry pasal contest ni, aku dah terfikir nak taruhkan gambar ini ;



Bertempat di The Curve, di-snap oleh adik tersayang.
Hahaha jangan salah faham, muka sedih ni memang sengaja dibuat-buat.
Lepas snap je gambar ni, kami terkekek-kekek kat situ hehe.
Tapi aku rasa, ni muka mengada mintak penyepak lah, bukannya muka sedih hehehe.

Nak tagg ; Cik Wiwie, Cik Aimi dan Encik Rizal :)

1 comment:

ctok^_^chan said...

bole thn la muke mtk penyepak penampor ni..haha. gud luck weh =)