Followers

Contest Kucing Paling Comel



Yeahh the last one untuk pagi ni, lepas ni na sambung tidurr ;D
Contest ini dianjurkan oleh Encik Apis.
Inilahh gambar kucing paling comel yang aku ada ;



Kucing ni aku jumpa kat KTM Padang Jawa hari Rabu lepas.
Adik beradik dia ada 6 tak silap, bulu semua samaaa jea.
Tapi dia lah yang paling aktif sekali, heee comel betul !
Aku dah lama tak bela kucing sejak duduk kat Damansara.
Mak aku tak bagi dah bela kucing sebab dia tak tahan sedih bila ada kucing mati ;(

Okay, nak tagg ; Cik Nadzirah, Cik Zulaiha dan Cik Fazlyn :)

5 comments:

apisv2 said...

time ksh sbb join contest nie;)
good luck;D

♥ eyka elisha ♥ said...

comeynye kucing tuh! =DDD

Tyratyra said...

Apis ; ur welcome :)

Eyka ; haha comel kan kan kan ?

~aYeeN & SuE~ said...

cutenya kucing tu..hehe
salam singgah.

Tyratyra said...

tengs sebab singgah :)
comel kann hehehe.