Followers

Contest Saya Sayang Kawankawan Saya

Contest kedua untuk pagi yang mulia ini :)



Contest ini dianjurkan oleh Encik Indra Amirul.
Kena wajib sokong contest-contest pertama blogger ni hehe :)

Gambar yang mahu dipertaruhkan adalah ini ;



Gambar di-snap oleh Amirul Adli.
Terus terang mahu dinyatakan disini, mereka bukanlah scandal-scandal aku mahupun kawan baik aku.
Mereka semua ni adalah kawan-kawan kepada adik aku.
Selalu jugalah hangout dengan budak-budak ni kat Berjaya Times Square.
Dan nak tahu satu fakta ? Aku mudah jatuh sayang kat budak-budak ni.
Walaupun mereka selalu buli dan kutuk aku 'akak pendek', aku tahu aku lah kakak paling comel yang pernah mereka jumpa HAHA.
Terharu takk ? :')

Dan bagi memenuhi syarat wajib contest :
SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA mereka adalah kurniaan Tuhan yang paling indah sekali :)

Nak tagg ; Cik Teha, Cik Anis dan Cik Mida :)

No comments: