Followers

Cuba Teka ?

Perghh, rasa nak menangis-nangis jawab test pertama Basic Structural Design tadi.
Disebabkan subjek ni, aku selalu mengeluh dan menyesal menjadi student civil engineering.
Ehh, ha'ah kan, kenapa aku ambil civil huh ?

Setelah menahan kepala dari pecah di exam hall tadi, aku dan kawan-kawan bergerak ke Kompleks PKNS.
Taknak tanya ke apa aku buat disana ? Hahaha.

Merayau mencari tempat money exchanger.
Aku akan ke melancong ke Singapura esok !


Travel by Laideron

Mesti best dapat berjalan dengan adik, EC220s dan Domo-kun kuu :)

5 comments:

.: lalala :. said...

selamat melancong =D

Mama Zharfan said...

bestnya cuti2 singapore tu :) have fun yer


jom join Heartbeat!

Nur PeNyaYaNG said...

selamat bersuka suki..=)

10jarijemari said...

best nya...pas exam terus melancong!

Tyratyra said...

Lalala ; hee time kasihh :)
Mama Zharfan ; haha bestt ! time kasihh.
Nur ; hehehe time kasihh.
10jarijemari ; haha tau takpe, release tension kat negara orang ;D