Followers

Mine !

Okay, sejak semalam, aku tersenyummm tak henti-henti. :))

Alhamdulillah, selepas segalanya dipermudahkan oleh Allah.
Aku akhirnya memiliki Nikon D3100 yang sudah menjadi idaman sejak tahun lepas lagi.
Dengan bertemankan pengetahuan dan nasihat sepenuhnya dari Cik Aizee Salim.
Kemurahan hati Encik Ilham Idris yang menumpangkan kami ke Sungei Wang Plaza.
Serta semangat dan sokongan dari adik tersayang.


This Is My D3100 by Tyratyra


Aku dah ada DSLR wehhhh !!
Hahahahaha ;D

Ini diaa gambar pertama yang diambil oleh Uncle kedai kamera semalam :)


Crazy Customer by Uncle

5 comments:

Dya Aisya Helyka said...

Eyh,kite same.Saya pon guna D3100 jugak. :)

Tyratyra said...

yeke ? haha best kan kan ?

sembil9n said...

SHet!! takpe ko...xpe ko...xpe ko.... xpe ko... xpe ko.... xpe ko....

P/s : Baiki care pegang tu...~

padle said...

tahniah!aku jugak yg pakai kamera fon je..

Tyratyra said...

sembil9n ; ahahaha. tu gaya posing sajaa okay. takkan la aku nak pegang macamtuu hehe.

padle ; time kasih ! better than nothing kan ? ;)