Followers

Saya Blogger Si Dara

Ahha baru sahaja menjenguk ke page BTO di Facebook.
Segmen ini baru sahaja dianjurkan oleh salah seorang admin BTO, Cik Ainna Jalil.
Untuk menaikkan lagi blog yang tak best ni, aku pun decide untuk join segmen ni :)

5 keistimewaan Lifeoftyra

Blog ungu ini se-simple, secomel dan sependek tuannya :)
Blog ungu ini dijadikan platform untuk mengasah bakat fotografi saya :)
Blog ungu ini juga dijadikan tempat memperkenalkan hasil fotografi rakan-rakan saya :)
Blog ungu ini menjadi tempat mengadu suka duka hidup saya da
n tempat berkongsi pandangan dengan semua pembaca saya :)
Blog ungu ini mempamerkan 99% diri saya yang sebenar melalui hasil penaipan saya :)

5 keistimewaan join Blogger Tercinta (BTO)

Dapat menambah kenalan dan favourite blog list :)
Terdedah dengan pelbagai informasi dan maklumat oleh
blogger lain :)
Membantu dalam menambahkan pengetahuan mengenai dunia blog :)
Dapat membantu blogger lain menaikkan traffik blog mereka ; tolong menolong amalan mulia kan ? :)
Dan yang paling penting, dapat mem-promote-kan blog sendiri di mata dunia blogger ! :)

Okay, kini dengan rasminya, saya join Segmen Blog Si Dara !
Terima kasih BTO :)


Thank You by Archamt Ilnaad


3 comments:

Enna Banana said...

CHECK!

P/S : BOLEH SAYA JADI MODEL AWAK >.<

Tyratyra said...

tengs admin !

boleh sahaja and my pleasure ;D

yaya ASHRAF said...

auwwww si dara! :P