Followers

Terus Mencuba

Hai semua, dah lama tak melakukan sesi melepaskan perasaan kat sini.
Lately agak busy dengan berjalan, Jumping High Photo Contest, test dan kelas.
Aku mengaku, aku sengaja mem-busy-kan diri sendiri sampai penat so bila balik kolej aku akan terus fikir untuk tidur.

Dan berlakunya beberapa rasa mengidam yang melampau.
Baru-baru ini, mengidam F&N Aiskrim Soda dan dah ada yang tolong belikan haha, terima kasih :)
Sekarang aku mengidam nak makan mee goreng kat satu kedai makan kat Dataran Cendekia tapi beberapa hari ni kedai tu tuuuutup jea :(
Dan yang paling aku nak ; balik rumah. Rumah dekat tetapi tiap kali aku merancang untuk balik, ada sahaja benda yang menghalang :((

Jiwa agak kacau sebenarnya, tapi aku mahu mempraktikkan ayat seseorang yang dahulunya sangat penting bagi aku ;
Walau seribu orang datang untuk gembirakan kita, kalau kita decide takmahu gembira, tiada guna juga.


"Tangkap Gambar Aku, Achik !" by Shahidatul Naqiah

Nah, I tahu dah lama you tak tengok I senyum dengan gembira kan ?
Terima kasih, I sudah mula gembira so you boleh bahagia dengan orang tersayang tanpa serba salah dan I pun tumpang bahagia sekali :)

Bye :)

2 comments:

padle said...

weh,aku xde gamba loncat2 ar..camne nk join kontest ko ni...adeh..

Tyratyra said...

pergi tangkap gambar melompat sekarang !
hahaha.