Followers

Tumblr

Hai semua, memang seronok menghadap lappy dari pagi di hari Rabu yang tiada kelas ini :)

Kepada yang sudah lama mengikuti perkembangan hidup aku di blog ini, mungkin ada yang pernah mengetahui yang aku pernah menubuhkan sebuah photoblog sendiri.
Dan atas alasan blogspot tak seronok dijadikan photoblog, aku pun men-delete-kannya.
Tetapi hari ini, aku menubuhkan kembali photoblog tetapi kali ini menggunakan
Tumblr !

Insyaallah akan sentiasa diupdate dengan hasil fotografi aku yang aku-sorang-jea-yang-rasa-gambar-gambar-aku-itu-cantik.
Sila tekan sini ;
tyratyrapictures♥
ataupun icon tumblr di sidebar blog ungu ini untuk melawat :)

Dan dikesempatan ini, aku mahu mengucapkan TAHNIAH kepada sepupu terbaikku, Encik Khairul Na'im atas kejayaan nya menjadi wakil MPP di UiTM Machang, Kelantan bagi fakulti nya, Fakulti Sains Komputer dan Matematik (FSKM).
Semoga kau tabah menggalas tanggungjawab besar kau disana dan ingatlah, aku sentiasa menyokong kau ;)



Semalam baru je lepas mengundi wakil MPP untuk fakulti aku, FKA.
Siapa menang agaknya eh ?


3 comments:

hanisa sabrina said...

hello.great.sy pun ad tumblr.

sy follow kamu d sini dan d sana :)

fasha said...

saya pun ada tumblr. nnti saya follow :)

Tyratyra said...

hanisa ; okayy nanti sy follow balik ;)
fasha ; tengs, nanti sy follow balik ;)