Followers

U.P : Azee Salim

Hai semua ! Entry ini khas untuk Cik Azee Salim so yang lain kalau tanak baca pun kena baca jugak hehe.



Gadis di atas ini adalah sahabat terbaik yang pernah aku miliki selama hampir 21 tahun aku hidup. Dan aku yakin aku takkan temui sahabat yang se-best gadis ini.
Dia lah yang bertanggungjawab mendengar masalah aku, menyelesaikan kesulitan aku, memberi pandangan peribadi tiap kali aku memerlukannya, teman mengumpat bergosip yang setia, teman ketawa ketika bahagia, teman meraung ketika berduka, tempat menghapuskan kebosanan aku dan in-charge dalam proses hakmilik D3100 aku baru-baru ini :)

Selamat Hari Lahir sayang !
Jangan risau, kau tak tua pun, comel pulak tuu :)
*ambil hati di harijadi kau hahaha*
Ehh maaf taw, janji mahu bagi kau baju Genting tapi tak jumpa baju yang best :(

***

Ahha, post seterusnya mengenai lawatan sambil bergembira aku ke Genting Highland semalam.
Nantikan kemunculannyaaa ;D

5 comments:

Anonymous said...

babe!!
sweet terharu oke menanges!!
sayang kau besa2..
:))

Tyratyra said...

nanges banyak banyak taw !
hahahaha.
sayang kau lagi besaa laa ;)

Mama Zharfan said...

sweetnya :)

jom join Heartbeat!

Anonymous said...

huhu:))
da nanges da then aku siap simpan lagik dalam botol, hahaha

Tyratyra said...

Mama Zharfan ; hehe bukan selaluu :)

Azee ; wahh penuh tak ? aku nak botol mineral yg besaa macam botol minyak masak tuu ahahaha.