Followers

Contest Photoshoot Percuma



Haihai semuaa :)
Contest yang sangat menarik untuk disertai hehe.
Dianjurkan oleh Faridism Photography, aku suka gilaa kat hadiahnya.
Photoshoot percuma bernilai RM150, siapa taknak kan ?

Bagi memenuhi syarat contest ;
"Saya rasa saya patut dipilih untuk menang contest ni adalah kerana :"
Saya ni baru nak berjinak-jinak dalam bidang fotografi, mungkin saya boleh dapat sedikit sebanyak ilmu dari encik penganjur :)
Plus sejak dah ada D3100 ni, saya dah jarang ada koleksi gambar sendiri so kalau ada rezeki dalam contest ni, seronoknyaa rasa bila ada orang tangkap gambar saya !

Apa punya jawapan lahhh aku nii =.="

Dan encik penganjur, saya ni mengidamkan photoshoot dengan kawan baik saya ;
Cik Azee Salim dan Cik Nisha Omar :)
Kami dah lama berkawan baik tapi tak pernah ada gambar bersama-sama :(

Okay, done !
Mahuu tag ; Cik Azee Salim dan Cik Hisyaa :)

2 comments:

pandazemoo said...

suka ayat tu..

"...Plus sejak dah ada D3100 ni, saya dah jarang ada koleksi gambar sendiri so kalau ada rezeki dalam contest ni, seronoknyaa rasa bila ada orang tangkap gambar saya !"

Tyratyra said...

hahahaha.
ayat jujur dari hati yang dalam.
:D