Followers

New Header !

Ahahaha disebabkan petang-petang ni aku tiada kerja,
Aku try lah buat header baru.
Berpandukan tutorial oleh Cik Maera dan Photoshop CS4,
Maka terjadilah header baru yang tak comel ni :)


Dari ini ;


Kepada ini ! ;


Semua blogger dah ada header yang transparent, yang aku baruu je terfikir nak buat =.="

Argh geram aku tengok domo tuu !
Dush dushhhh *tumbuk tumbuk beg domo aku :D*

Klik 'like' kalau anda rasa anda suka header baru ini :)

5 comments:

IQ = Iez Qis said...

huhuhu~~ sukenye domo!! suke domo! domo cute!! cute sgt! sangat~~ huhu...[gian domo]

ada satu domo! besh!

Arab said...

Comellnyaaa header.Tahniah dh tukar :)

hanisa sabrina said...

yang lama cantik sgt tapi mcm tak ada tyra punya personality.

kalau yg baru ni siap ada tulisan .mmg kena :)

Nawal Atifah said...

comel!
ko da mmpengaruhi aq utk suke domo gak..ngee..
sejak entry beg domo ko tu..
^^~

Tyratyra said...

IQ ; Domo is the best ! HAHA.

Arab ; hehehe time kasih :)

Hanisa ; ahha sengaja pampang nama blog besar-besar kat situu :)

Nawal ; hahaha domo layak untuk disukai :)